از اعتصاب عمومی مردم مبارز کردستان حمایت کنیم

مردم آزادی‌خواه و مبارز سراسر ایران!

جمهوری اسلامی، پس از فجایع بی‌شماری که در طول ۳۱ گذشته در ایران به بار آورده است، اکنون که با گسترش روزافزون نارضایتی، اعتراض و مبارزات علنی توده‌های مردم، در واپسین لحظات حیات ننگین‌اش قرار گرفته، در تلاش است، با تشدید اختناق، کشتار و وحشی‌گری خود را از بحران فروپاشی و سرنگونی نجات دهد.

کشتار وحشیانه ۵ زندانی سیاسی، فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، شیرین علم‌هولی و مهدی اسلامیان صرفاً به جرم مخالفت‌شان با جمهوری اسلامی، با این هدف ضد انسانی و ارتجاعی صورت گرفت.

مردم آزادی‌خواه و مبارز سراسر ایران!

باید با تمام قوا و تشدید مبارزه، این تلاش ارتجاعی جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرد. توده‌های مبارز مردم کردستان مصمم‌اند، روز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت در اعتراض به وحشی‌گری‌های بی‌انتهای رژیم و جنایت فجیع اعدام ۵ زندانی سیاسی، یک اعتصاب عمومی برپا کنند. این اعتصاب، حلقه دیگری از مبارزات به هم پیوسته توده‌های مردم سراسر ایران علیه جمهوری اسلامی و برای سرنگونی آن است. باید به هر شکل ممکن از این اعتصاب حمایت کرد و با ابراز همبستگی و تشدید مبارزه، روند سرنگونی جمهوری اسلامی را تسریع نمود.

سازمان فدائیان (اقلیت) بار دیگر با محکوم کردن اعدام ۵ زندانی سیاسی، از اعتصاب عمومی توده‌های مردم کردستان حمایت می‌کند و عموم توده‌های مردم سراسر ایران را به حمایت از این اعتصاب عمومی فرامی‌خواند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.