چهارشنبه سوری را به یک تظاهرات سیاسی علیه جمهوری اسلامی تبدیل کنیم

مردم مبارزه و آزادیخواه ایران!

رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی که در طول ٨ ماه اخیر، زیر ضربات مداوم و بی امان مبارزه شما مردم مبارز و آزادیخواه قرار گرفته است، به پایان حیات ننگین‌اش نزدیکتر شده است. مبارزات گسترده چند ماه اخیر، به همگان نشان داده است که مردم ایران خواهان بر افتادن رژیمی هستند که در طول تمام دوران حیات ننگین‌اش جز استبداد و اختناق، تبعیض، سرکوب و کشتار، فقر و بدبختی دست آوردی نداشته است. با وجود تمام وحشی‌گری حکومت اسلامی، ادامه تظاهرات، راهپیمائی‌ها، تجمع‌‌ها و درگیری‌های خیابانی، نشان داده‌است که دیگر تهدید و سرکوب رژیم قادر نیست جلو سیل خروشان مبارزه مردمی را که جانشان از ستمگری‌های رژیم ضد بشری حاکم به لب رسیده است، سد کند. هراس و وحشت از ادامه مبارزه سر تا پای تمام سران و ارگان‌های سرکوبگر رژیم را فرا گرفته است. آنها هم اکنون نیز ترس و نگرانی خود را از مبارزات مردم ایران در چهارشنبه سوری پنهان نمی‌کنند. آنها ضمن تهدید‌های پوشالی همیشگی‌شان اکنون به دست و پا افتاده و از مردم می‌خواهند که این روز را به آرامی از سر بگذرانند. نباید لحظه‌ای این رژیم مرتجع در حال احتضار را آرام گذاشت. باید ضربات پی در پی و کاری‌تری بر پیکر پوسیده آن وارد آورد. باید به تظاهرات، تجمعات و دیگر اشکال اعتراضات خیابانی ادامه داد، تا وقتی که شرایط برای برپائی اشکال عالی‌تر و کاراتر نظیر اعتصاب عمومی سیاسی فراهم گردد.

چهارشنبه سوری در پیش است. فرصت مناسب دیگری‌ست که این روز را به روز مبارزه و تظاهرات در سراسر کشور تبدیل کنیم. بیائید هر محله، خیابان و منطقه‌ای را به عرصه تظاهرات علیه رژیم تبدیل کنیم و فضای سراسر ایران را با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر اصل ولایت فقیه، مرگ بر جمهوری اسلامی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی، پر کنیم.

روز جشن و شادی ما روزی‌ست که رژیم مرتجع و فاشیست جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم و به زباله‌دانی تاریخ بفرستیم و در آزادی کامل، بر روی ویرانه‌های آن، جشن بگیریم و پایکوبی کنیم.

سازمان فدائیان( اقلیت) مردم مبارز و آزادی‌ خواه ایران را فرا می‌خواند که چهارشنبه سوری امسال را به روز تظاهرات سراسری علیه جمهوری اسلامی تبدیل کنند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فداییان (اقلیت)

اسفند ماه ١٣٨٨

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.