یورش سگ‌های زنجیری هار پاسدار حکومت اسلامی به زنان را درهم شکنیم

مردم مبارز ایران!

رژیم ارتجاعی و زن‌ستیز جمهوری اسلامی جنگ وحشیانه‌ و بی‌رحمانه‌ای را علیه زنان آغاز کرده است. ارتجاع، مزدوران مسلح خود را در خیابان‌ها و تمام مراکز عمومی به جان زنان مبارزی انداخته که حاضر نیستند به مقررات ارتجاعی حجاب اجباری تمکین کنند.

در چند روز اخیر همگان  شاهد نمونه‌های متعددی از وحشی‌گری مزدوران مسلح رژیم علیه زنان در شهرهای کشور بوده‌ایم. این مزدوران به وحشیانه‌ترین شکل ممکن زنانی را که دیگر نمی‌خواهند زیر بار مقررات ارتجاعی زن‌ستیز رژیم بروند،  مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و بازداشت می‌کنند. مانع از ورود زنان بی‌حجاب به دانشگاه‌ها یا دیگر مراکز عمومی می‌شوند. در مراکز پلیس، زنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و به آن‌ها توهین می‌کنند.

رژیم ورشکسته و رسوای اسلامی بر این پندار خام است که با این وحشی‌گری می‌تواند مقاومت و مبارزه‌جوئی میلیون‌ها زن را در هم شکند. اما زنان مبارز به‌رغم تمام وحشی‌گری مزدوران مسلح رژیم ، قهرمانانه مقاومت می‌کنند و به مبارزه خود ادامه می‌دهند. این مقاومت و مبارزه زنان در برابر زورگویی رژیم و دفاع از حقوق خود، در موارد متعدد به مداخله مردم مبارز در دفاع از زنان و به عقب راندن مزدوران انجامیده است. باید از این نمونه‌ها آموخت و آن را گسترش داد.

مردم مبارز!

زنانی که مورد یورش مزدوران مسلح حکومت اسلامی قرارگرفته‌اند، فرزندان، خواهران و مادران ما هستند. از مبارزه و مقاومت آن‌ها در برابر مزدوران وحشی حکومت اسلامی حمایت کنیم. در هرکجا که زنان مورد یورش این مزدوران قرار می‌گیرند، مداخله کنید و اجازه ندهید زنان را بازداشت یا مورد ضرب و شتم و توهین قرار دهند. این‌یک وظیفه انسانی همه ما است.

جمهوری اسلامی به‌عنوان یک رژیم پوسیده و مورد نفرت همگان، دیگر نمی‌تواند با این وحشی‌گری‌ها، خود را از ورطه نابودی نجات دهد. مبارزات روزمره عموم توده‌های مردم ایران ، کارگران، معلمان، پرستاران، بازنشستگان، دانشجویان و زنان علیه رژیم ، گویای این واقعیت است  که جمهوری اسلامی رفتنی است و جای ان در زباله‌دانی تاریخ است.

افتخار به زنانی که قهرمانانه در برابر رژیم ارتجاعی حاکم بر ایران، استوار ایستاده و مبارزه می‌کنند. شکست و نابودی، سرنوشت قطعی جمهوری اسلامی است.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده‌باد آزادی – زنده‌باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کار، نان، آزادی، حکومت شورایی

POST A COMMENT.