در نخستین روز از ماه جولای، رفیق همرزم و فداییمان را به آغوش خاک میسپاریم..
سخت است گفتن از وداع با رفیقی که هر ضربان قلبش برای آزادی و عدالت میتپید. او سوسیالیستی پرشور و فداییِ راه تودهها بود که هرگز در برابر بیعدالتی سکوت نکرد.
ما در این روز غمانگیز، نه با یک فرد، بلکه با فصلی از شجاعت و تعهد وداع میکنیم. رفیق بیباک ما به خاک سپرده میشود، اما بذرهای آگاهی و آزادی را که او در دلها کاشت، با تداوم و ماندگاری راهش سبز خواهند شد.
یک فدایی با مرگش تمام نمیشود؛ او در تکتک فریادهای حقطلبی، در سپیدهدم آزادی و در آرمان سوسیالیسم تکثیر میشود. ما با قلبی اندوهگین اما با ارادهای استوار، یاد او را گرامی میداریم و به احترام یکعمر زیستن شرافتمندانه و مبارزاتیاش، سر تعظیم فرود میآوریم..
بدرود رفیق سرخفام؛ جایت در صفوف مبارزه برای آزادی و برابری و سوسیالیسم همیشه خالی است، اما یادت چراغ راه ماست.
مشخصات مراسم بدرقه: روز چهارشنبه اول جولای (یولی) ساعت ٠٠: ۱۲در آدرس زیر حضورداشته باشید تا رفیقمان را بدرقه کنیم:
Skogskyrkogården, framför Heliga korsets kapell
پس از خاکسپاری، از ساعت ۳۰ : ۱۵در کافه مارکس دورهم جمع میشویم تا یاد و خاطره او را گرامی بداریم: Kafé Marx, Kungsgatan 84
فعالین سازمان فدائیان اقلیت (سوئد)





نظرات شما